Досить часто фахівці-оптимізатори отримують від клієнта типове завдання на просування сайту по певних запитах, найбільш перспективним з точки зору самого клієнта. Найчастіше цей метод не окупає вкладені кошти і очікування замовника. Відвідуваність сайту не збільшується, тим самим відсутня приплив цільової аудиторії, знижується трафік. Більшість seo-фахівців вважає за краще не використовувати цю стратегію. Є певний ризик того, що при коригуванні спочатку заданих параметрів сайту або зміні алгоритму пошукових машин сайт може втратити свою високу позицію. Ми не будемо у цій статті розповідати чому SEO важливе. А розкриємо тему комплексного просування сайту.
За статистикою найбільш високого результату можна досягти за допомогою методу комплексного просування і оптимізації. Це складний процес, в якому враховується величезна кількість чинників. Велика увага приділяється не тільки просуванню, а й самому сайту. Основні види робіт, що здійснюються оптимізаторами:
- складання семантичного ядра (підбір «продають» запитів) і розробка ефективних ключів;
- оцінка конкурентоспроможності за запитами і статусам конкурентів;
- проведення контент-аналізу і оцінки наявності основних сторінок під запити на інтернет-сайті;
- створення розширеного контенту поліпшеної якості;
- оптимізація сайту на основі отриманих даних;
- веб-аналітика, статистика і аналіз сайту;
- виявлення потенційної цільової аудиторії, заходи по утриманню існуючих клієнтів;
- створення відносин з тематичними сайтами, що дозволить збільшити довіру до сайту і його престиж в очах споживачів;
- контроль результату виконаних робіт, моніторинг розвитку сайту та пошук додаткової можливості залучення нових клієнтів;
- складання звітів за даними веб-аналітики.
Особливості комплексного просування
За допомогою цього методу проводиться найбільш глибокий аналіз наявності вигідних напрямків просування обраного сайту, забезпечується зручність контролю трафіку і результату, дається комплексна оцінка на основі поведінкових факторів споживача.
У чому перевага методу комплексного просування перед просуванням по запитам?
Основною перевагою є стійке зростання трафіку і нових клієнтів (перехід на сайт здійснюється не тільки по високочастотним цільовим, а й по низькочастотних запитах). Все це сприяє стійкому збільшенню продажів. Ефект від комплексного просування більш довговічний в порівнянні з ефектом від просування по запитам.
Використання комплексного просування зменшує ризик для замовника і забезпечує швидку окупність коштів, витрачених на заходи за цим методом. Поряд з цим збільшується конкурентоспроможність і надійність сайту. Можливі збої в пошуковій системі або зміни алгоритму вплинуть в незначній мірі. Застосування контекстної реклами сприяє залученню потенційної аудиторії не тільки з пошукових систем, але і з інших, що посилаються на сайт замовника, джерел.
Мінуси присутні і у комплексного просування:
- тривалі тимчасові витрати;
- висока вартість обслуговування;
- тотальна залежність від пошукових систем;
- відсутність точної схеми ціноутворення.
Перед вибором методу оцінюється його ефективність. Для сайтів з вузькоспеціалізованою тематикою і обмеженою територією (регіональних), низькою авторитетністю, а також для нових сайтів рекомендують скористатися методом просування по запитам. Метод комплексного просування, як правило, використовується для інформаційних ресурсів, порталів, інтернет-магазинів і комерційних сайтів з яскраво вираженою тенденцією зростання.
Затребуваним методом на ринку seo-послуг є метод комплексного просування сайту . Гарантія забезпечення високого трафіку і збільшення клієнтської бази в більш короткі терміни привертає велику кількість замовників. За даним методом працює понад 80% seo-фахівців. Це найбільш надійний метод за рахунок того, що включає в себе настройку як зовнішньої, так внутрішньої оптимізації в повному обсязі
Впізнаваність сайту стає вище за рахунок використання просування через охоплення більшої кількості ключових слів. Видимість сайту в пошуковій системі прирівнюється до 90% і найбільше відповідає пошуковій видачі. Спостерігається постійна динаміка зростання відвідуваності клієнтами, і використовуються лише перевірені вічні посилання. Грамотно налаштована веб-аналітика дозволяє отримати дані, на основі яких з’являється можливість побачити розгорнуту картину процесу просування сайту, вибрати подальші методи розвитку і більш точно визначити цільову аудиторію.