сео продвижение

Досить часто фахівці-оптимізатори отримують від клієнта типове завдання на просування сайту по певних запитах, найбільш перспективним з точки зору самого клієнта. Найчастіше цей метод не окупає вкладені кошти і очікування замовника. Відвідуваність сайту не збільшується, тим самим відсутня приплив цільової аудиторії, знижується трафік. Більшість seo-фахівців вважає за краще не використовувати цю стратегію. Є певний ризик того, що при коригуванні спочатку заданих параметрів сайту або зміні алгоритму пошукових машин сайт може втратити свою високу позицію.


За статистикою найбільш високого результату можна досягти за допомогою методу комплексного просування і оптимізації. Це складний процес, в якому враховується величезна кількість чинників. Велика увага приділяється не тільки просуванню, а й самому сайту. Основні види робіт, що здійснюються оптимізаторами:

  • складання семантичного ядра (підбір «продають» запитів) і розробка ефективних ключів;
  • оцінка конкурентоспроможності за запитами і статусам конкурентів;
  • проведення контент-аналізу і оцінки наявності основних сторінок під запити на інтернет-сайті;
  • створення розширеного контенту поліпшеної якості;
  • оптимізація сайту на основі отриманих даних;
  • веб-аналітика, статистика і аналіз сайту;
  • виявлення потенційної цільової аудиторії, заходи по утриманню існуючих клієнтів;
  • створення відносин з тематичними сайтами, що дозволить збільшити довіру до сайту і його престиж в очах споживачів;
  • контроль результату виконаних робіт, моніторинг розвитку сайту та пошук додаткової можливості залучення нових клієнтів;
  • складання звітів за даними веб-аналітики.

Особливості комплексного просування


За допомогою цього методу проводиться найбільш глибокий аналіз наявності вигідних напрямків просування обраного сайту, забезпечується зручність контролю трафіку і результату, дається комплексна оцінка на основі поведінкових факторів споживача.

У чому перевага методу комплексного просування перед просуванням по запитам?


Основною перевагою є стійке зростання трафіку і нових клієнтів (перехід на сайт здійснюється не тільки по високочастотним цільовим, а й по низькочастотних запитах). Все це сприяє стійкому збільшенню продажів. Ефект від комплексного просування більш довговічний в порівнянні з ефектом від просування по запитам.
Використання комплексного просування зменшує ризик для замовника і забезпечує швидку окупність коштів, витрачених на заходи за цим методом. Поряд з цим збільшується конкурентоспроможність і надійність сайту. Можливі збої в пошуковій системі або зміни алгоритму вплинуть в незначній мірі. Застосування контекстної реклами сприяє залученню потенційної аудиторії не тільки з пошукових систем, але і з інших, що посилаються на сайт замовника, джерел.

Мінуси присутні і у комплексного просування:


  • тривалі тимчасові витрати;
  • висока вартість обслуговування;
  • тотальна залежність від пошукових систем;
  • відсутність точної схеми ціноутворення.


Перед вибором методу оцінюється його ефективність. Для сайтів з вузькоспеціалізованою тематикою і обмеженою територією (регіональних), низькою авторитетністю, а також для нових сайтів рекомендують скористатися методом просування по запитам. Метод комплексного просування, як правило, використовується для інформаційних ресурсів, порталів, інтернет-магазинів і комерційних сайтів з яскраво вираженою тенденцією зростання.


Затребуваним методом на ринку seo-послуг є метод комплексного просування сайту . Гарантія забезпечення високого трафіку і збільшення клієнтської бази в більш короткі терміни привертає велику кількість замовників. За даним методом працює понад 80% seo-фахівців. Це найбільш надійний метод за рахунок того, що включає в себе настройку як зовнішньої, так внутрішньої оптимізації в повному обсязі


Впізнаваність сайту стає вище за рахунок використання просування через охоплення більшої кількості ключових слів. Видимість сайту в пошуковій системі прирівнюється до 90% і найбільше відповідає пошуковій видачі. Спостерігається постійна динаміка зростання відвідуваності клієнтами, і використовуються лише перевірені вічні посилання. Грамотно налаштована веб-аналітика дозволяє отримати дані, на основі яких з’являється можливість побачити розгорнуту картину процесу просування сайту, вибрати подальші методи розвитку і більш точно визначити цільову аудиторію.